JAVNA USTANOVA KANTONA SARAJEVO ZAVOD ZA ZDRAVSTVENU ZAŠTITU STUDENATA UNIVERZITETA U SARAJEVU

POSLOVNIK

o radu Komisije za provođenje javnog oglasa

April, 2024. godine

Na osnovu člana 20. a) stav (4) Zakona o radu FBiH (Službene novine FBiH broj: 26/16 i 89/18) člana 8. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru na teritoriji Kantona Sarajevo (Službene novine KS broj: 19/21, 10/22, 28/23) Komisija za provođenje javnog oglasa Javne ustanove Kantona Sarajevo Zavod za zdravstvenu zaštitu studenata Univerziteta u Sarajevu imenovana Odlukom broj: 01-02-566/2024 od 01.04.2024. godine

 na 1. Sjednici održanoj dana 08.04.2024. godine donosi:

POSLOVNIK O RADU

Komisije za postupak prijema u radni odnos

POZICIJA: DOKTOR MEDICINE

POZICIJA: SAMOSTALNI STRUČNI SARADNIK ZA PRAVNE, OPŠTE I KADROVSKE POSLOVE

I OPĆE ODREDBE

Član 1.

(Predmet)

Ovim poslovnikom uređuje se način rada Komisije za provođenje postupka prijema u radni odnos na određeno vrijeme do 1(jedne) godine na upražnjena radna mjesta u skladu sa Uredbom  o postupku prijema u radni odnos (u daljem tekstu: Komisija):

– Doktor medicine (1 izvršilac),

– Samostalni stručni saradnik za pravne, opšte i kadrovske poslove (1 izvršilac)

Član 2.

(Načela rada Komisije)

Rad Komisije se zasniva na načelima zakonitosti, nezavisnosti, nepristrasnosti, efikasnosti i transparentnosti.     

          Član 3.            
(Sastav Komisije)

(1) Za provođenje procedure izbora kandidata na upražnjena radna mjesta direktor imenuje Komisiju.

Komisija se sastoji od najmanje tri člana i ima neparan broj članova i sekretara Komisije koji obavlja administrativno-tehničke poslove za Komisiju i nema pravo glasa.

(2) Komisija se konstituira održavanjem prve sjednice.

(3) Prvu sjednicu Komisije saziva predsjedavajući Komisije.

(4) Ukoliko predsjedavajući ili neki od članova Komisije bude najmanje dva puta uzastopno spriječen da prisustvuje sjednicama Komisije, odnosno spriječen da vrši svoju dužnost, predsjedavajući Komisije ili jedan od članova će odmah obavijestiti Zavod, radi imenovanja novog člana na tu dužnost.

Član 4.
(Izuzeće članova Komisije)


(1) Član Komisije će zatražiti izuzeće od rada u Komisiji od Javne ustanove Kantona Sarajevo Zavod za zdravstvenu zaštitu studenata Univerziteta u Sarajevu ukoliko je srodnik nekog od prijavljenih kandidata u pravoj ili pobočnoj liniji do četvrtog stepena i u tazbinskoj liniji do drugog stepena, bračni ili vanbračni partner, usvojilac ili usvojenik.
(2) O zahtjevu za izuzeče iz stava 1. ovog člana Direktor donosi odluku najkasnije u roku od tri dana od dana podnošenja zahtjeva, a protiv ove odluke žalba nije dopuštena.

Član 5.

(Zamjena)

U slučaju da član Komisije iz opravdanih razloga ne može nastaviti dalji rad u Komisiji, Odlukom Direktora vrši se popunjavanje Komisije novim članom. Aktivnosti Komisije iz stava 1. Ovog člana će biti nastavljene po imenovanju novog člana Komisije.

II RAD KOMISIJE – PROCEDURA IZBORA KANDIDATA ZA PRIJEM U RADNI  ODNOS 


Član 6.
(Nadležnosti Komisije)

Komisija je u skladu sa Uredbom nadležna da:

a) provede proceduru izbora kandidata na upražnjeno radno mjesto,

b) donese poslovnik o radu i dostavi ga odgovornom licu Zavoda odmah, a najkasnije u roku od tri dana od dana donošenja,

c) definira oblasti iz kojih će se izvršiti provjera znanja,

d) definira način vrednovanja pismenog ispita od najmanje 60% od ukupnog broja bodova,

e) utvrđuje ispitna pitanja i kriterije za intervju na osnovu kojih će izvršiti bodovanje kandidata,

f) pregleda sve pristigle prijave i dostavljene dokaze,

g) utvrđuje ispravnost pistiglih prijava i dostavljenih dokaza,

h) sastavlja spisak kandidata između koji se provodi izborni proces,

i) pisanim putem obavještava kandidate čija dokumentacija nije ispravna da nisu na spisku kandidata između kojih se provodi izborni postupak, sa navođenjem razloga zašto pristigla prijava nije ispravna, uz mogućnost uvida u dostavljenu dokumentaciju, u roku od tri dana od dana prijema obavijesti,

j) izvrši bodovanje kandidata prema rezultatima postignutim na ispitima u okviru izbornog procesa,

k) sačini Listu uspješnih kandidata na osnovu utvrđenih bodova i istu dostavi poslodavcu u roku od tri radna dana nakon obavljenog intervjua,

m) omogući učešće supervizora u obavljanju njegovih poslova koji se odnose na nadzor nad radom Komisije.

Član 7.

(Mjesto održavanja sjednica)

Komisija u pravilu zasjeda u prostorijama poslodavca, na adresi Patriotske Lige broj 36, Sarajevo.

Član 8.

(Sazivanje sjednica Komisije)

Komisija će raditi u punom sastavu u postupku provođenja pismenog I usmenog dijela ispita.

Sastanak Komisije saziva Predsjednik Komisije.

O radu Komsije vodi se zapisnik, te isti potpisuju svi članovi Komisije za izbor I supervisor.

Član 9.

(Način rada Komisije)

(1) Komisija je u svom radu nezavisna.

(2) Članovi Komisije moraju imati najmanje isti stepen stručne spreme kao i kandidat za čiji je prijem u radni odnos objavljen javni oglas. Komisija je sastavljena od tri (3) člana visoke stručne spreme – jednog (1) specijaliste oftamologije, jednog (1) doktora stomatologije – Specijaliste stomatološke protetike i jednog (1) diplomiranog ekonomiste.

(3) Administrativno-tehničke poslove za Komisiju obavlja sekretar.

(4) Svaki član Komisije dobija primjerak svakog potpisanog dokumenta.

(5) Član Komisije je dužan čuvati službenu tajnu i druge povjerljive podatke koje sazna u obavljanju svoje dužnosti, te u skladu sa navedenim članovi Komisije i sekretar dužni su potpisati izjavu o nepristrasnosti, povjerljivosti i nepostojanju sukoba interesa, te su dužni prijaviti sukob interesa i tražiti izuzeće iz rada Komisije propisanih u članu 10. stav (1) Uredbe. Potpisane izjave o nepristrasnosti, povjerljivosti i nepostojanju sukoba interesa čine sastavni dio ovog Poslovnika.

(6) Dokumentacija Komisije u vezi sa provođenjem procedure izbora kandidata na upražnjeno radno mjesto se čuva kod poslodavca u skladu sa pravilima o arhivskom i kancelarijskom poslovanju.

III – PROVOĐENJE PROCEDURE IZBORA KANDIDATA 

Poglavlje A – Postupanje Komisije po pristiglim prijavama 

Član 10.

(Razmatranje pristiglih prijava)

(1) U skladu sa članom 11. stav (1) Uredbe, po isteku roka za podnošenje prijava na javni oglas, Komisija pregleda sve pristigle prijave i dostavljene dokaze, utvrđuje njihovu ispravnost i sastavlja spisak kandidata među kojima se provodi izborni postupak.

(2) Spisak kandidata iz stava (1) ovog člana potpisuju svi članovi Komisije.

Član 11.

(Utvrđivanje ispravnosti pristiglih prijava)

(1) Ispravnom prijavom smatra se prijava koja je potpisana od strane podnosioca i usklađena sa javnim oglasom/konkursom, uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju potrebnih uslova iz pravilnika kojim se reguliše sistematizacija radnih mjesta, te koja je podnesena u roku određenom u javnom oglasu za prijem u radni odnos.

(2) Potrebni uslovi iz pravilnika kojim se reguliše sistematizacija radnih mjesta se naznačavaju u javnom oglasu za prijem u radni odnos.

(3) Postupak izbora kandidata za prijem u radni odnos se provodi u zavisnosti od stepena stručne spreme koja je kao uslov propisana za radno mjesto za koje se provodi postupak prijema. Postupak izbora kandidata za radna mjesta za koja je kao uslov propisano osnovno obrazovanje zasniva se na razmatranju dostavljene dokumentacije i održanom usmenom ispitu sa svakim od kandidata. Postupak izbora kandidata za radna mjesta za koja je kao uslov propisano srednje, više ili visoko obrazovanje, kao i određena naučna zvanja, zasniva se na razmatranju dostavljene dokumentacije, te provedenog pismenog i usmenog ispita sa svakim od kandidata.

Član 12.

(Postupanje Komisije sa neispravnim prijavama)

U skladu sa članom 11. stav (3) Uredbe Komisija pisanim putem obavještava kandidate čija dokumentacija nije ispravna da nisu na spisku kandidata među kojima se provodi izborni postupak, sa navođenjem razloga zašto pristigla prijava nije ispravna, uz mogućnost uvida u dostavljenu dokumentaciju, u roku od tri dana od dana prijema obavijesti.  

Poglavlje  B – Definiranje ispitnih oblasti i način provođenja ispita

Član 13.

(Ispitne oblasti)

Provjera kandidata prijavljenih na javni oglas/konkurs za popunu upražnjenih pozicija: Doktor medicine i Samostalni stručni saradnik za pravne, opšte i kadrovske poslove obavit će se iz liste propisa i literature koji će biti objavljeni na  web stranici JU KS Zavod za zdravstvenu zaštitu studenata UNSA, dan prije raspisivanja javnog oglasa.

Član 14.

(Provođenje pismenog ispita)

(1) Pismeni ispit provodi Komisija nakon što je utvrdila da kandidat ispunjava formalno-pravne uslove iz javnog oglasa i da je dokumentacija po prijavi na javni oglas potpuna i ispravna.

(2) Pitanja, listu propisa i literaturu iz oblasti iz koje će se polagati pismeni i usmeni ispit utvrđuje Poslodavac i objavljuje na web stranici.

(3)  Komisija priprema ispitna pitanja najmanje 24h prije održavanja ispita, umnožava u dovoljan broj primjeraka i pohranjuje u zatvorene koverte.

(4) Komisija obavještava kandidata putem pošte i putem web stranice poslodavca o terminu provođenja pismenog ispita.

(5) Pismeni ispit traje 45 minuta.

(6) Pismeni ispit se polaže u formi testa koji se sastoji od deset pitanja u kojim je ponuđeno više odgovora od kojih je samo jedan tačan.

(7) Za svaki tačan odgovor kandidat dobija 0-6 bodova, što znači da kandidat na pismenom ispitu može osvojiti maksimalnih 60 bodova.

(8) Komisija je dužna u roku od 24h nakon obavljenog pismenog ispita izvršiti pregled i ocjenjivanje pismenog ispita, te utvrditi listu kandidata sa brojem ostvarenih bodova.

(9) Lista kandidata nakon provedenog pismenog dijela ispita sa brojem ostvarenih bodova objavljuje se na web stranici poslodavca.

(10) Svaki kandidat nakon provedenog pismenog testiranja ima pravo na uvid u svoj rad odmah nakon objave na web stranici poslodavca pa do početka usmenog ispita, i to u prisustvu najmanje dva člana Komisije i sekretara, a što će se konstatovati službenom zabilješkom koji potpisuju prisutni članovi Komisije, sekretar i kandidat koji je izvršio uvid.

(11) Kandidat koji se ne pristupi ispitu u zakazano vrijeme gubi pravo daljeg učešća u konkursnoj proceduri.

Član 15.

(Usmeni ispit)

(1)  Komisija nakon obavljenog pismenog ispita, pismeno i putem web stranice obavještava kandidata o datumu i vremenu održavanja usmenog ispita što evidentira u Zapisniku Komisije.

(2)  Usmeni ispit/intervju može trajati u vremenskom periodu od 5-15min i provodi se po principu postavljanja pitanja na osnovu podataka dobijenih iz prijave kandidata, biografije, rezultata pismenog ispita (ukoliko je kandidat pristupio), zvanja i radnog mjesta.

(3) Ocjena intervjua obuhvata sljedeće: – stepen znanja iz oblasti koje su navedene u članu 11. Poslovnika

 – motiviranost kandidata za radni angažman

– opći dojam o kandidatu.

(4)  Kandidati se ocjenjuju na način da im Komisija postavi 5 (pet) pitanja.

Za odgovor na postavljeno pitanje na usmenom testu kandidat dobija od 0 – 8 bodova po postavljenom pitanju.

Svaki član Komisije kandidata na usmenom ispitu može ocijeniti sa maksimalno 8 bodova. Nakon završenog usmenog ispita svaki član Komisije, broj ostvarenih bodova upisuje u bodovnu listu kandidata.

(6) Broj bodova koje je kandidat ostvario na usmenom ispitu predstavlja zbir bodova dodijeljen od strane svakog člana Komisije i može iznositi maksimalno 40 bodova.

(7) Broj bodova koje je kandidat ostvario na usmenom ispitu predstavlja zbir bodova dodijeljen od strane svakog člana Komsije podijeljen sa tri.

(7) Maksimalan broj bodova za pismeni i usmeni ispit iznosi 100.

Član 16.

(Sačinjavanje liste uspješnih kandidata)

(1) Komisija sačinjava Listu uspješnih kandidata na osnovu utvrđenih bodova na pismenom i usmenom ispitu te na osnovu utvrđenih rezultata i utvrđene prednosti po osnovu posebnih propisa, sačinjava Listu uspješnih kandidata i ista će se objaviti na web stranici Zavoda.

Ukupan broj bodova se sastoji od zbira bodova sa pismenog I usmenog ispita.

(2) Listu uspješnih kandidata sa bodovima iz stava (1) ovog člana i potpisane zapisnike o radu Komisije, Komisija dostavlja Direktoru u roku od tri radna dana nakon obavljenog usmenog ispita.

Član 17.

Prednost pri zapošljavanju

(1) Prilikom zapošljavanja prednost će imati kandidati koji po posebnim propisima imaju prioritet u zapošljavanju.

(2) Prioritet u zapošljavanju kandidati dokazuju odgovarajućim dokumentima (potvrda, uvjerenje i sl.) koje prilažu prilikom prijave na javni oglas, pozivajući se na poseban propis po kojem imaju prednost.

Član 18.

Nadležnosti Supervizora

 (1) Supervizor je nadležan i dužan:

a) da prati pravilnu primjenu odredbi Uredbe prilikom provođenja postupka javnog oglašavanja za prijem u radni odnos ;

b) da nadzire rad Komisije, na način da prati rad Komisije od njenog imenovanja.

c) da bude prisutan prilikom otvaranja pristiglih prijava na javni oglas;

d) da vrši nadzor nad otvaranjem, pregledanjem i ocjenom pristiglih prijava na javni oglas;

e) da nadzire postupak izbora kandidata provođenjem ispita, i to pismenog i usmenog.

 f) te da obavlja i druge poslove propisane Uredbom.

 (2) U slučaju da supervizor uoči nepravilnosti prilikom provođenja postupka prijema u radni odnos, poduzima sljedeće mjere:

a) usmeno obavještava članove Komisije o uočenim nepravilnostima i zahtijeva njihovo otklanjanje prije nastavka provođenja postupka prijema u radni odnos, što se zapisnički evidentira;

b) pismeno obavještava poslodavca o uočenim nepravilnostima u slučaju da članovi Komisije odbiju otkloniti nepravilnosti i nastave provođenje postupka prijema u radni odnos, sa detaljnim opisom povrede postupka prijema u radni odnos, kako bi poslodavac razmotrio obavijest i utvrdio da li uočene nepravilnosti predstavljaju osnov za poništenje postupka prijema u radni odnos;

c) pismeno obavještava Ured o uočenim nepravilnostima u slučaju da poslodavac u roku od pet dana od dana dostavljanja obavještenja o uočenim nepravilnostima, iste ne otkloni ili ne poništi postupak prijema u radni odnos;

d) Ured u roku od pet dana od dana prijema obavještenja iz tačke c) ovog stava, podnosi zahtjev za inspekcijski nadzor Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove, Inspektoratu rada, zaštite na radu i socijalne zaštite sa informacijom o uočenim nepravilnostima iz obavještenja, koja vezano za ove nepravilnosti, u roku od sedam dana dostavlja Uredu informaciju o rezultatima inspekcijskog nadzora.

IV – PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 19.

(Izmjene I dopune poslovnika)

Izmjene I dopune ovog Poslovnika vrši se na način u postupku propisanom za njegovo donošenje.

Član 20.

(Stupanje na snagu)

Ovaj Poslovnik stupa na snagu danom donošenja i bit će objavljen na web stranici Zavoda odmah po objavljivanju javnog oglasa i bit će dostupan do donošenja odluke o prijemu u radni odnos .

KOMISIJA:

Bandžović dr Aiša, Specijalista oftalmologije, Predsjednica Komisije

Kopčić Gvožđar dr Ermina, Doktor stomatologijeSpecijalista stomatološke protetike, član Komisije

Bungur Jasmin, dipl.ekonomista, član Komisije

Datum: